Pogoji poslovanja Lumal

Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne trgovine shop.lumal.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za prodajo preko interneta in elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino shop.lumal.si upravlja podjetje Lumal d.o.o., ki je hkrati tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Pozorno preberite splošne pogoje poslovanja spletne trgovine. Z vstopom v spletno mesto shop.lumal.si, obiskovalci potrjujejo, da so s temi pogoji seznanjeni, da z njimi soglašajo ter da jih njihove določbe zavezujejo brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite kot potencialni kupec, ko se registrirate kot uporabnik. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Uporabnik je dolžan ob registraciji zagotoviti verodostojne podatke. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika spletne trgovine zavezujoče.

Obstaja možnost, da je zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine otežen. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo izdelkov.

Ponudba v spletni trgovini se lahko zaradi narave poslovanja spreminja dnevno. Fotografije in slike objavljene na spletni strani so last podjetja Lumal d.o.o. ali njenih dobaviteljev, partnerjev ali pa so le simbolične in ne zagotavljajo natančnosti izdelka ali storitev. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Za vsebino na povezanih spletnih mestih v nobenem primeru ne ogovarjamo, saj te spletne strani pripadajo drugim lastnikom. Prav tako ne jamčimo za varnost podatkov na povezanih straneh.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Registracija

Za nakup storitev ali blaga je potrebna predhodna registracija. Vsak registriran uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime predstavlja uporabnikov elektronski naslov, geslo pa si izbere sam. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. Uporabnik se avtomatično včlani v storitev prejemanja elektronskih novic, kar pa lahko naknadno spremeni v svojem profilu (Moj račun, Nastavitve računa).

Naročanje

Naročanje ali sklepanje pogodbe na daljavo se opravi v slovenskem jeziku in je hranjeno na sedežu podjetja. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupec ima v roku do potrditve naročila oziroma do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi pravico do odstopa od naročila. Razen možnosti odstopa od naročila, kupec nima drugih možnosti spreminjanja oddanega naročila. Pri odstopu od naročila je obvezno dopisati številko naročila in elektronski naslov za opravljanje odstopa se mora ujemati z elektronskim naslovom kupca. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko kupec prejme obvestilo, da je naročilo v izvedbi, je naročilo nepreklicno sklenjeno.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju: Izdelek je poslan kupcu na izbran naslov kupca. Pošiljka je poslana priporočeno z odkupno vrednostjo. Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi (vrednost izdelka, poštnina in provizijo Pošte Slovenije). V kolikor kupec paketa ne prevzame ima naslednjič opcijo plačila le po plačanem predračunu.
  • Nakazilo na račun upravitelja portala shop.lumal.si – Lumal d.o.o. - Plačilo preko spletnega plačilnega naloga – UPN ali preko položnice na banki ali pošti (po ponudbi / predračunu oziroma plačilnemu nalogu). Ko bomo prejeli vase plačilo, vas bomo o tem obvestili na vaš e-naslov »potrditev naročila«. Zaradi hitrejše priprave vašega paketa, nas lahko o opravljenem plačilu obvestite na naš e-naslov. Naročene izdelke bomo odpremili po uspešno opravljenem plačilu na TRR. V kolikor v 72 urah od izdanega e-poštnega sporočila »predračun-UPN« ne bomo prejeli potrdila o vašem plačilu, bo vaš nakup zavrnjen.
  • Po predračunu za podjetja: Po opravljenem naročilu vam na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, pošljemo predračun, na katerem so vsi podatki za izvedbo plačila. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov (shop@lumal.si). Tako boste omogočili hitrejšo obravnavo vašega naročila, saj vam naročene izdelke pošljemo po plačanem predračunu in vas o tem obvestimo na vaš e-naslov. Vsi predračuni so do potrditve plačila zgolj informativne narave.

IZDAJA RAČUNA: Ob dostavi naročenih izdelkov kupcu pošljemo tudi račun.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Vklopi zazum, zahtevaj račun

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Odprema blaga

Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 16. ure bodo odpremljena isti dan oziroma takoj ko so na zalogi. Obvestilo o odposlanem naročilu boste prejeli na elektronski naslov. Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni. Če je znesek nakupa nižji od 100 EUR, kupec krije poštnino. V primeru, da je znesek nakupa nad 100 EUR so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Ker dostavna služba pošiljke dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, kjer boste dosegljivi. V primeru nedosegljivosti, bo dostavna služba pustila sporočilo z navodilom za poznejši prevzem. Če blaga ne prejmete v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.

Strošek dostave se bo izpisal ob zaključku vašega naročila in bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

Pri načinu plačila po povzetju si Pošta Slovenije obračuna nadomestilo v višini 1,07% od vrednosti oziroma najmanj 0,96€. Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Osebni prevzem izdelkov

Osebni prevzem izdelkov je mogoč po predhodnem dogovoru z našimi svetovalkami od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro preko naslova shop@lumal.si.

Pred prevzemom je izdelek treba plačati po predračunu.

Zavrnitev naročila

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se lahko zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov shop@lumal.si, , pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (15 dni), se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. Kupec mora blago vrniti podjetju najkasneje v roku 30 po sporočilu o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov ponudniku.

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Možnost vračila ne velja če je kupec odprl varnostni pečat.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku neodprte, nerabljene, nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Po kupčevem pisnem sporočilu o odstopu, mora kupec vrniti blago na naslov

Lumal d.o.o.
Kosančeva ulica 20
1000 Ljubljana
s pripisom št.naročila XXXX

Lumal d.o.o bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu v 3 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Pri odstopu od naročila vam bomo poslali obrazec na vaš elektronski naslov, kjer boste izpolnili vaše podatke z transakcijskim računom za nakazilo vplačila.

Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa. Prav tako se v vračilo kupnine ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.

V kolikor Lumal d.o.o. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval ponudnika, kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost in je plačilo izvedeno po predračunu, določila prejšnjih odstavkov ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Reklamacije

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdela v spletni trgovini. Če te informacije ni, potem izdelek nima garancije ali v tem trenutku ni znana. Garancijo lahko kupec uveljavlja pri ponudniku storitev, ki je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Garancija preneha, če je okvara na izdelku nastala zaradi popravila v nepooblaščeni delavnici, vgrajevanje neprimernih delov ali predelave, neupoštevanje navodil o uporabi, mehanskih poškodb, višje sile (strela, itd.), naravna obraba izdelka je izključena iz garancijskih pogojev, garancija ne velja v primeru poškodb zaradi neprimerne uporabe ali preobremenitve.

Zamenjava izdelkov

Izdelke vam zamenjamo tudi, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupec krije stroške dostave pri vračilu izdelka-ov. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Poškodovane pošiljke

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo. V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti poštnega delavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. V navedenem primeru mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Morebitne poškodbe vnesite v reklamacijski zapisnik, katerega je poštni delavec dolžan podpisati. Možnost vračila ne velja če je kupec odprl varnostni pečat.

Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Priporočljivo je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

Vaše zahteve nam pomagajo izboljšati našo ponudbo glede dostave preko naših distribucijskih partnerjev.

Če je dostavljeno naročilo ali embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Lumal d.o.o. v 8 dneh po prevzemu blaga.

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava.

Kupec je dolžan o očitnih napakah prodajalca obvestiti v 8 dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu iz tega naslova pripada.

O skritih napakah je dolžan kupec prodajalca obvestiti v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma.

Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev druge stvari brez napake ali zahteva znižanje kupnine.

Izdelki, ki so označeni s »Ni na zalogi«

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti slučajno ni na zalogi v Sloveniji, bo čas dostave od dva do deset delovnih dni. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

Brezplačna darila

Kupcu pri nakupu nad 100 EUR (brez stroškov pošiljanja) pripada izdelek, ki ga priložimo naročenim izdelkom. Opis daril in vrednosti za katere je potrebno nakup opraviti je objavljen na spletni strani. Za vrednost nakupa se šteje znesek naročila brez poštnih stroškov in z upoštevanimi vsemi popusti. Darila si lahko ogledate v sekciji "Brezplačna darila".

Kuponi s popustom in promocijske kode

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom. Kupone in kode prinašajo različne ugodnosti, od popustov do darilc in so časovno omejene. Izkoristiti jih je potrebno v omejenem roku, sicer so neveljavne. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Opozorilo pri uporabi dišav

Naprave in aromatične esence niso medicinski pripomoček ali zdravilo. Vsi produkti so namenjeni predpisani uporabi in niso primerni za uživanje ali direkten nanos na kožo. V kolikor pridejo esence v stik z očmi, oči takoj izperite z vodo, v primeru zaužitja in drugih težav poiščite zdravniško pomoč.

Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki spletne trgovine shop.lumal.si poteka preko spletne strani, preko elektronskih sporočil in preko družabnih omrežij podjetja Lumal d.o.o.. Vsa elektronska obvestila bodo jasna in nedvoumna, jasno razviden pošiljatelj in jasno bo predstavljen način odjave od oglasnih sporočil.

Varovanje zasebnih podatkov

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani ali razkriti nepooblaščenim osebam ali tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in drugih standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Več o politiki zasebnosti lahko preverite na tej povezavi.

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za nedelovanje spletne strani shop.lumal.si, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Vsi opisi izdelkov in čas trajanja dišav so podani s strani proizvajalca ter za njih ne prevzemamo nobene odgovornosti.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno predpise s področja o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova shop@lumal.si postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče Republike Slovenije.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom je na voljo nekaj kontaktov: pisno na naslov podjetja, elektronski naslov shop@lumal.si.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Lumal d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Lumal d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike SLovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: Spletno reševanje sporov

Prijava na e-novic

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Podatki podjetja: Lumal d.o.o., Kosančeva 20, 1000 Ljubljana, Slovenija, T. 012926633, E. shop@lumal.si, ID za DDV: SI27542114, TRR: SI56 0205 3026 1580 766

Zadnja objava splošnih pogojev dne 14.1.2014.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa spletne trgovine shop.lumal.si!